Biblioteca Academiei de Muzică, Teatru și Arte Plastice             Library of the Academy of Music, Theatre and Fine Arts

Normal view MARC view ISBD view

Ghidul practicii pedagogice : indicații metod. pentru cursul «Practica pedagogică» / Ruslana Roman ; red. șt.: Victoria Melnic ; Acad. de Muzică, Teatru și Arte Plastice

By: Roman, Ruslana.
Contributor(s): Melnic, Victoria.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: . Publisher: Chișinău : [s. n.], 2021Edition: .Description: 28 p. : tab.ISBN: 978-9975-3453-2-3.Uniform titles: Ghidul practicii pedagogice Subject(s): Pedagogie
List(s) this item appears in: Achizitii2021
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Status Date due Barcode
Cărţi Cărţi BAMTAP
Sala de lectură 1
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C277
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 1
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C278
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 1
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C279
Cărţi Cărţi BAMTAP
Sala de lectură 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C280
Cărţi Cărţi BAMTAP
Sala de lectură 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C281
Cărţi Cărţi BAMTAP
Sala de lectură 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C282
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C283
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C284
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C285
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C286
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C287
Cărţi Cărţi BAMTAP
Împrumut 2
Lucrări metodico-didactice 378(07) R69 (Browse shelf) Available C288

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Powered by Koha

//